Subject: FW: LC2510_Lääne-Liivaku elektriliitumine Leistu küla, Kose vald, Harjumaa
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 14:08:59 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Monday, November 11, 2024 1:51 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: LC2510_Lääne-Liivaku elektriliitumine Leistu küla, Kose vald, 
Harjumaa

Tere Elliko!

Kirjutan seoses selle projektiga, mille kohta varasemas kirjavahetuses nõu 
palusin.

Edastaksin selle nüüd kooskõlastamiseks.

Kaabli rajamise planeerisin kinniselt, palun vaata trassi asukoht kriitilise 
pilguga üle. Trassi täpselt ELA SA kaabli juurde panna ei tahtnud (puurivad 
raudselt katki selle 😃). Liitumiskilbi kaugus teeservast ca 5.5m.

Dokumendid manuses. Anna teada kui vaja korrektuure sisse viia.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 29, 2024 11:18 AM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Küsimus elektritrassi rajamise kohta Transpordiameti kinnistul

Hei Sander

1.	Palun vaata, kui kaugele jääb kavandatud liitumiskilp riigitee nr 11207 
Paunküla-Vetla tee sõidutee servast (lisa joonisele kaugus). Tulenevalt Tee 
projekteerimisnormidest peab kilbi kavandamisel arvestama vaba ruumiga (min 
4m), liiklussagedus teel aköl 91 ja kiiruspiirangut ei ole, teel lubatud 
kiirus 90km/h, perspektiivne 80km/h.

2.	Avatud kaevikuga ei saa antud asukohas kaabli rajamist kahjuks lubada. 
Avatud kaeviku vähim kaugus teemaal paikneva kraavi välisnõlvast peab min 
olema 1,0 m. Palun kaabel kavandada kinniselt, võib olla ka kraavi põhjas 
sidekaabliga samas trasseeringus või tagada kraavi välisnõlvast kaugus min 
1,0m ja kavandada kaabel kinnisasjale Paunküla metskond 4.

Ikka head

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 28, 2024 12:38 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Küsimus elektritrassi rajamise kohta Transpordiameti kinnistul

Tere Elliko!

Mulle tuli lauale üks projekt, kus soovitakse elektriliitumist Lääne-Liivaku 
kinnistule (33801:001:0352), Leistu küla, Kose vald, Harjumaa. Elektrilevi 
lähteülesande järgi peaksin kaablitrassi kavandama Transpordiameti 
kinnistule 11207 Paunküla-Vetla tee (36302:001:0126).

Tegin valmis ühe eskiislahenduse, et kuidas see kaablitrass võiks paiknema 
hakata, manuses. Midagi kooskõlastamisele veel ei saadaks. Tahaksin lihtsalt 
teada, kas Transpordiameti reeglite järgi võime me üldse teie kinnistule 
kaablitrassi projekteerida.

Oleksin väga tänulik kui vaataksid asja üle ning annaksid mulle teada.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.